Haha vilken fylla igår

Haha vilken fylla igår :D
Sön 4 mar 2007 17:18
Övrigt, 7 läsare totalt
Började väldigt lungt, tänkte först inte dricka men de vart att göra de iallafall :D hehe, sen så gick de jätte fort, helt plötsligt va taxin här och så bar de av till stan. Vi gick på loutus och de va svin mycket folk och skiiit roligt ;D Drack några sambuca shots :D Dansade som en galning oxå :D

Nu så håller matti på med bilen, vi ska eventuellt byta den idag mot en volvo disel :D så de blir lite billigare :D hehe...den va ju lastbilsreggad oxå så de är ganska bra :D

Käkade tacos igår...mmmm fy fan va gott de va :D älskar tacos...helst om de är riktigt starkt..

idag vet jag inte riktigt vad jag ska laga, plus att disken är i en enda stoooor hög på diskbänken..men de ska fan inte bli pizza igen iallafall :D

Nåja nu kommer jag inte på vad jag ska skriva mer..

Stolt Norrlänning //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0