Har tydligen blivit...

Har tydligen blivit utmanad :D
Tis 17 jul 2007 23:19 (Uppdaterad Tis 17 jul 2007 23:21)
Övrigt, 16 läsare totalt
Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex sanningar/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Slutligen väljer bloggaren fem nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag har enorm spinel skräck

2. Jag Älskar min Mattias mest av allt

3. Jag är enormt envis

4. Jag gillar att pyssla om i min lägenhet

5. Jag älskar att sova, helst med min lover...

6. Jag sitter alltid med en kudde för ansiktet när jag kollar skräck ;D

Jag utmanar: Stina Stumpan, Ida Johansson, Emma Nordström, Linnea (deo) & Danni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0