Heeej

Heeej :)
Tors 13 okt 2005 20:18
Övrigt, 4 läsare totalt
Åå, fan vad jag har ont i magen hela tiden, förstår inte..jävla magkatarr =(
jag har typ levt på insider hela dan och i natt, hojj..sov kanske 2-3 timmar, vaknade på morgonen och hoppades på att det skulle ha gått över men jag insåg att det hade inte de...men jag gjorde ett tappert försök att ställa mej upp och ta på mej kläderna, men när jag fått på mej tröjan och skulle gå och hämta byxorna så kunde jag inte sträcka på mej, hade så jävla ont i magen =(

Sen när jag sovit i nån timme så vaknade jag och då hade det gått över till den grad att jag kunde stå upp och andas ;D Så jag for till aulan och va med på klassfotograferingen och sen for jag till läkaren, för jag håller på att få UVI igen =(

Jag är så kär i dej min älskling, lite jobbigt när det är 130 mil emellan =( försöker övertala dej att komma upp, saknar dej såååå mycket ;D
Vet inte vad jag skulle göra utan dej?!
Puss på dej Mattias Öderberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0