Hehe häldelserik helg

Hehe, händelserik helg...
Tis 5 dec 2006 23:38
Övrigt, 5 läsare totalt
Ja vart ska man börja, ja kanske kl 6.00 på freda morgon då jag började morgonen, då åkte jag och matti och hämtade anette och så skjusade vi henne till jobbet sen matti på hans jobb, sen åkte jag på hotellet där lilja var och så satt jag och väntade på att hon skulle packa klart och så sen chekade hon ut och jag skjusade henne på jobbet, var hemma först typ 9.00.
Jag somnade 9.40 och sov i en timme, kollade everwood och sen hämtade jag matti från lunch . När jag lämnat han på jobbet vid 13.00 så åkte jag på stan och gick på stan med lilja till typ 15.00 sen hömtade vi anette och sen matti :D
Sen vart de snabb mat och sen åka till arlanda, men vi kom försent och lilja missade flyget så hon fick boka ett flyg som gick senare på kvällen för 2800!!!!!! så vi satt här till va 20.30 sen började vi åka hem och när vi kom hem såg jag finalen i idol sen somnade jag 23.00 ;D

Vaknade 12.00 på lörda morgon och slööööade hela dan typ till 16.15 för då for vi och hämtade freppe sen ¨kte vi till viktoria och käkade och sen stack vi hem och började supa:D
Sen va de van som gällde för resten av kvällen :D de va jävligt skoj ;D

På söndan så följdejag och matti freppe med bussen till stan. sen gick vi på Julmarknaden som var inne i stan ;D
sen slöade vi väl bara :D

Nä nu orkar jag inte skiva nå mer detaljerat...men ni kan ju kolla på min pixbox så får ni se lite bilder :D

Älskar dej min ängel, Mattias Öderberg.
Puss

Kramis på er andra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0