Hehe idag


Hehe idag :D
Lör 6 maj 2006 13:38
Övrigt, 5 läsare totalt







Idag har jag varit på stan och köpt gult glitter nagellack :D är så coolt :D Hehe sen har jag köpt hårsnoddar, ansiktsmask, 3 par string och ett par hipsters :D Hehe hade lite shopping behov :D

Min matti är i mosko på sin lediga dag och jobbar =( miss him juh!! Hehe men han skulle inte vara sååå länge, vi kanske ska dra och grilla eller nåt sen :D

Är glad idag, det är fan en fin dag idag!! Härligt, har till och med suttit uppe på bron och busat med hunden och läst vingklippt ängel :D

Nä nu vet ni iallafall att jag har köpt gult glitter nagelleck :D

Vem är Cool?! Jo Isabelle :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0