Hehe

Hehe...
Mån 5 sep 2005 15:45
Övrigt, 9 läsare totalt
Ja härre gud vilken helg asså...men men ROLIGT hade jag som fan ;D

Tack Linnea för att du tog hand om mej, utan dej så vet jag inte vart jag hade hamnat!!! tack lill syrran, jag är skyldig dej en tjänst!!! Tack.

Igår kväll så gick jag in på en viss persons sida och fick reda på att han hatar mej så mycket att han inte skulle bry sig om jag dog =( känns skit trit med tanke på att jag har delat 4 år av mitt liv med han och så känner han så där för mej...

Men men jag ska inte sörja destå mer...vill han må dåligt så får han väl det, jag har ju min ängel iallafall, han finns där för mej när jag behöver prata eller bara höra hans röst!! Jag älskar dej Mattias Öderberg, du betyder allt för mej...har aldrig kännt så här för någon.

Onödig dag idag, vi började 12.15 och när vi kommer dit så säger han bara att vi inte behöver vara i där för att göra uppgiften utan att vi kunde fast vara hemma...faaan han hade ju kunnat säga det förra veckan så hade jag inte behövt slösa 32 spänn på bussen!! men men jag fick ju närvaro iallafall...

Så nu ska jag ta och plugga lite....

Ciao //Belle

Ps. Jag hatar ingen till den grad att jag vill se dom döda...ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0