Hej

Hej..
Tors 17 jan 2008 22:13
Övrigt, 15 läsare totalt
Skummt att vara hemma igen, asså skönt men ändå skummt...
Är orolig för pappa men han är ju ändå 51 så nog ska han klara sig men det är ändå jobbigt, och så allt med jobb och pengar, jag håller på att gå under.

Imorgon ska vi på ams..matti måste gå dit annars blir han avstängd från a-kassan och jag måste skriva in mej igen..men jag är ju inte med i nåt så de är lungt.
Vart ska man söka jobb då? jag har ingen aning om vad jag vill göra, men jag ska söka till busiker och så sen får man väl se...kanske blir lokalvårdare eller nåt, höhöh...

Nä men mina känslor åker berg och dalbana, ena stunden är jag så lycklig och glad att jag nästan spricker och andra är jag så ledsen och sur och arg och tyvärr så är de matti som får ta skiten men det känns som att det blir bättre och han vet att det inte är han jag igentligen är sur på.

Jag vill ha pengar så jag kan köpa en ny säng (har en 120 och vi håller på och slår ihjäl varran, vill ha en 160), tvättmaskin (är så jävla less på dom när typerna i tvättstugan som inte fattar hur man ska göra när man bokar), diskmaskin (så matti inte behöver diska hela tiden :D)...m.m
Men men är man fatti så är man....

Nä nu ska jag kolla lite tv och slöa men jag tänkte att jag skulle uppdatera lite så ni vet hur jag mår :D

Älskar er...
kram //Isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0