Hej

Hej....
Sön 16 dec 2007 11:50
Övrigt, 13 läsare totalt
Ja det är som ett tag sen men jag har inte haft ork att skriva...

Igår va jag och "hälsade" på mamma i tärendö men det va så mycket snö att vi precis kom fram att tända ljusen i lycktorna :D men det känndes skönt ändå.

Nästa måndag är det julafton, det känns jätte konstigt, asså vad ska jag känna?! får man känna glädje och mys fast ens mamma har gått bort 2 månader tidigare?! Är lite förvirrad just nu...

På Lördag ska jag och käka på olles med gamla hr klassen...det ska bli roligt som fan att träffa alla och höra vad alla har pysslat med. Synd bara att hannah är i usa..

Nä nu ska jag försöka få upp min prins..tänkte väl kanske fara till kiruna idag och hämta ett fäste till extra ljus, så att man ser nåt med mercan :D

Nu vet ni att jag lever och att det inte är allt för mörkt....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0