Hejsan

Hejsan ;D
Tors 3 nov 2005 21:02
Övrigt, 9 läsare totalt
Imorgon bär det av, skönt som fan...länktar såååå efter min älskling, nog för att det va igår jag såg honom sist men iallafall...fan jag tror jag är kär ;D
Jag är så jävla lycklig ;D

Har packat idag, 3 väskor, en handväska och sen cd väska ;D hehe...
ska ju vara där i 3 veckor så det gäller att ha med allt...

Vart till läkaren idag, och han visade hur dom skulle operera på mej, man får ju hoppas att det går att operera bara med titthål, annars kommer jag få värsta långa ärret. Är lite orolig, jag är inte orolig för själva ingreppet utan hur det kommer vara efteråt, vill inte ha ont =(

Nä nu ska jag gå och kolla medium och ta det lugnt, typ packa det sista och sånt.

Lova Ya...//Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0