Hejsan


Hejsan ;D
Tors 12 jan 2006 21:37
Övrigt, 5 läsare totalt
Hojja jag fick världens sötaste sms idag av min älskling som va och jobbade ;D Han skrev att han älskar mej så mycket att han snart spricker och att han hoppas att det alltid ska vara vi ;D
Behöver jag skriva mer?! Han är helt underbar ;D blir så varm när jag tänker på han och hans kropp ;D Nu har jag tappat upp han ett bad så att man får värma upp sig och sånt ;D

Imorgon är jag ledig, skönt? OO ja, jag ska sova, efter att matti har farit och jobbat ;D

Hehe ja jag vart skit glad igår, ska på fest den 27 och ja, en viss person är ju bjuden och en annan inte ;D hehe nä men lite glad blir man ju ;D
Du är så söööt ;D är så glad att jag hittade en vän i dej ;D

Kiruna imorgon ;D

Hejs svejs i lingon skogen ;D //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0