Hem hem hem


Hem hem hem...
Fre 20 apr 2007 00:05 (Uppdaterad Lör 21 apr 2007 00:06)
Övrigt, 11 läsare totalt
Fan min arm känns konstig, orkade inte ens styra som vanligt, känns som att de är träningsvärk fast ändå inte..men men de går väl över :D

På sönda åker jag heeeem :D ska bli jätte skönt fast ändå svin skummt för jag är ju hemma egentligen :D Nåja men jag kommer ju tillbaks i slutet på maj, om jag nu inte får jobb och får jobba just då..då kan jag ju inte de men men man ska inte planera allt för mycket :D

Min stackars älskling va så trött att han somnade kl 9..han äter starka mediciner och jobbar som en galning, undra om han ens har käkat...:D stackarn..ska bli så skönt att få träffa han igen, på sönda är det 5 veckor sen sist jag sett han =( Älskar verkligen han!!

Nä nu är jag jätte trött men jag orkar inte gå och lägga mej, de är så tråkigt...

Älskar dej Mattias så de så...

Kommer sakna kära gällivare...

Pussas //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0