Hemma igen då ;D

Fan va sjukt skönt de va att lägga sig i min egna säng efter en kall dusch, jag somnade som en stock och sov hela natten utan problem, vaknade kl 10 när kl ringde, låg sen i sängen och drog mej till 11, sååååå jävla härligt.
Sen åkte jag och plockade upp annette sen åkte vi till vagnhärad och hälsade på lite barn och barnbarn, vi va hemma igen vid 17 tiden. Hämtade lite sallad och pizza sen däckade jag i sängen 2 timmar, hehe man blir ju jetlaggad när man reser såååå långt ;D

Jag har haft sjukt roligt och trevligt i göteborg, så skönt med en lite semester. Bilder kommer på min pixbox...

Jah, nu sitter jag och laddar upp alla bilder från götet, hehe

imorgon blir de försäkringskassan, ams och ETT ;D hehe...ska hälsa på lite igen.

Nä nu orkar jag inte skriva mer men jah, ni vet att jag lever...bilder kommer senare!!

Älskar dej mest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0