Hemma igen

Hemma igen *snyft*...
Mån 22 aug 2005 23:23
Övrigt, 11 läsare totalt
Hoff, vill inte vara här, vill vara 130 mil härifrån...FATTA!! Åh...

Jobbig dag idag. Vaknade av att jag var grymt pizz nödig, när jag gick och pissade så trodde jag att jag skulle svimma...det sveeed så in i H**vete..så jag kunde inte somna om, sen väckte jag matti och han skjusade mej till arlanda och så tog vi farväl...*gråter floder*..det va gryyyymt jobbigt, men men han kommer ju snart!
Sen kom jag upp till Kiruna och fick skjus till tåget och åkte hem...lååång dag ;D

Nu är jag trött som fan, det känns som om att jag har grus i ögonen...så God natt John Blund ;D

Puss på dej min lovva ;D //Din (GrinPelle) belle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0