Hero

Hero..
Fre 20 okt 2006 19:57
Övrigt, 10 läsare totalt
Lyssnade på Enrique Iglesias (eller hur fan man nu stavar de men ni fattar) - Hero, börja fan gråta...jag bara älskar den låten! Den är så fiiiiin....

Har varit och jobbat idag, de känndes lite lättare idag men de va ändå jobbigt att jobba närm na är sjuk! Men de ger ju penkis ;D får jobba tills den 31, fick skriva på kontrakt idag...känns ganska bra, men just nu vill jag bara åka upp till Norrland, mitt hem ;D
Hehe hur ofta får man tillbaks sin ansökan och ett brev där de står typ "tack för visat intresse, tjänsten har blivit tilldelad till typ Robert nånting" hehe asså jag menar, va de typ bara för att typ haha vi behöver inte dej, han är så mycket bättre...börja fan skratta när jag öppnade och läste. Dom vart nog fan sura när jag tackade nej ;D

Matti öppnade precis en öl, så man funderar på om man kanske själv ska öppna en smirnoff..men fan jag kommer fan att somna eller nåt..hehe är smått trött ;D
och nu ska han bjuda ner grannen ;D hahah han är bara för söööt ;D

Nä nu ska jag leta upp Hero låten, om de nu finns kvar, matti har stooooor ränsat datorn ;D

Älskar dej Matti!!

Kramis... //Isabelle med hemlänktan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0