Hoff

Hoff...
Mån 16 jul 2007 14:49
Övrigt, 12 läsare totalt
Hur ska allt gå?! fan allt bara snurrar runt i skallen på mej...

Hur ska det gå med mamma, måste vi flytta upp helt eller ska vi bara flytta men ändå ha kvar lägenheten..får man ens lägenhet här, hur kommer det gå med jobb...allt!! Men mest av allt just nu är att min kära lilla mamma ska bli frisk :D

Har iallafall fått vara med min älskling i en vecka nu men det va jätte jobbigt att vinka av han på flygplatsen =*( Saknar han så jag blir tokig..
men jag ska kanske åka ner över helgen iallafall :D om mamma är hemma ännu vill säga.

har städat som en galning i sovrummet, ska ta mitt hörn skriv bord till data rummet och ta bort skrivbordet här inne...så att det blir mer plats för bord och sånt som sköterskorna ska ha när dom pysslar om mamma...

Jag tror att våran hund känner att det är nåt som inte stämmer i huset för hon är jobbigare än vanligt, hon har helt panik ute i hagen, hon vill ligga inne hela tiden och sånt. Men dom kanske inte är så dumma ändå...

Nä nu ska jag gå och ta en macka så att jag klarar mej tills jag ska laga mat till mej och pappa för mamma är inlagd igen =(, hon ska lämna nå prover så hon kommer hem först imorgon...

Älskar dej Mattiad Öderberg, med dej vid min sida så klarar jag allt!!

Kramis //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0