Hoff roligt


Hoff, roligt...
Sön 8 okt 2006 21:58
Övrigt, 8 läsare totalt
Hehe fan vad skoj jag hade på krogen igår, var packad tills jag gick och la mej asså :D och ändå drack jag inte så mycket..bara en cider, två hemma gjorda White Russian, en samboka och en Vanilla Sky..asså på hela kvällen..och de är inte så mycket egentligen...Men freppe var ändå värst..höhö, han drack som fan och var så full att han höll på att somna i taxin hem..hahahaha....

Vill inte fara och jobba imorgon..jag tror fan att jag är världens gnälligaste typ asså..men jag vill verkligen inte jobba..de är så jävla jobbigt att stiga upp så tidigt och att stå på benen från kl 7.00 på morgonen till 16.00. Asså hade jag inte börjat så tidigt och om jag kanske hade kännt någon här i stan så kanske de hade varit lite roligare...har sån hemlänktan till gve så de finns inte..men jag vill inte ge upp och åka hem...inte än iallafall...vill inte svika matti, ska kämpa för hans skull!!

Fan vad jag önskar att jag hade haft syskon eller nära kusiner eller nåt som man hande kunnat få råd från, asså jag vet ju inget om arbetslivet..eller om liver i allmänhet =( Ska skaffa många ungar så dom inte behöver ha samma problemet som jag...

Nä ska satsa på att gå och lägga mej under täcket och läsa och vänta på min darling som sitter och spelar xbox med sin kusin...

Kramis //En lite halv deppig belle....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0