Hoff vikken vecka


Hoff vikken vecka =(
Lör 23 jun 2007 00:21
Övrigt, 28 läsare totalt
Asså hoff..jag vet inte ens vart jag ska börja..
måndas så va mamma på lassa och lämnade prover och pratade med läkare, sen får jag och jobba med denice till jokkmokk...medans jag va i jokkmokk så flög matti hem =*(

tisdas så va jag till läkaren sen for vi och jobbade till jonusando...

onsdags så åkte jag och mamma till pite på magnet röntgen, somnade halv 1 vaknade halv 2 av att mamma väckte mej och sa att hon måste åka på akuten..visste inte vad jag skulle göra så jag ringde en ambulans som kom och gav morfin och tog med henne in så nu ligger hon inlagd...

torsdags så va jag och hälsade på mamma, va och handla all midsommar mat, systemet..fixade håret..

Idag så väckte mamma mej så jag for och hälsade på henne sen, marinerat köttet, klippt gräsmattan, hälsat på mamma igen, grillat..umgåts med linnea och jonas..

Nu sitter jag hemma och är lite deppig..känner mej grymt ensam, asså jag vill ha en kram...



Älskar dej matti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0