Hojja

Hojja...
Tors 16 feb 2006 21:17
Övrigt, 6 läsare totalt
saknar ju dej ;D men men du kommer ju hem snart ;D

Jippi (!) den 7/4 är det vassbegsstugan som gälleR ;D fy fan vad jag är glad, ska bli så jäääävla skoj att träffa alla kusinerna och sånt, kanske supa lite och köra mycket skoter och bara myyyyysa ;D
Länktar...

Idag har jag diskat i diskrummet, satans vad jag har sprungit...har fan ont i fötterna ännu ;D ska bli skönt att servera lite, det är helt klart skojjigare att servera än att laga mat.. ;D

Funderar hur jag ska göra, jag får köpa en svin snygg jacka...som egentligen kostar upp emot 5-6 tusen men jag får den för 2-3 tusen ;D vill haaa!! får 3000 kr i slutet på månaden...så vi får ju se ;D

Nä nu ska jag bege mej...

Älskar dej !
Puss //Tok bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0