Hojja

Hojja...
Tis 13 sep 2005 12:14
Övrigt, 10 läsare totalt
Vad jag är trött...vill bara gå och sova igen..men då kommer jag aldrig orkar upp imorgon =(

Snart kommer du min älsklig, länkar så att jag håller på att bli knäpp :D
Jag blir helt nervös ju..det är så länge sen vi sågs sist.

Skönt att vara ensam hemma men ändå inte för då måste jag städa typ hela huset och så har jag ingen bil så att jag måste åka buss...men nu har jag skaffat buss kort och det blir ju billigare iallafall :D

Nu ska jag gå och käka frukost, hämta posten och tidningen och sen ska jag ringa till min älskling om han har vaknat...

puss och kram på er alla..

Älskar dej matti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0