Hungrig

Hungrig...
Ons 4 apr 2007 16:31
Övrigt, 4 läsare totalt
Ja jag är hungrig..på mat och på matti..saknar han så jag håller på att få spader :D

Idag har jag varit och köpt ett par byxor och ett linne och lite påskfjädrar så mamma blir glad :D ska göra en liten överskning till henne :D få se om hon märker nåt :D

imorogn är de skärtorsdag och jag har ännu inte bestämt mej om jag ska till kiruna eller om jagska ragga upp nån här i gve och fara på krogen med eller om jag bara ska sitta hemma och ta de lungt..eller man kanske till och med kanske åker till pajala :D vem vet..de får man se imorgon :D

faaan vad de blåste ute idag, haha höll på att tappa andan typ 100000 gångeR :D

Nä nu ska jag gå och laga mat så den hungern försvinner iallafall :D

Älskar dej matti //ISabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0