I helg

I helg...
Fre 26 maj 2006 20:55
Övrigt, 15 läsare totalt
Hej.

Idag har jag varit med min älskling på hans jobb och fixat in basARNA i vanen :D det var skoj ;D Och annars har jag väl inte gjort så mycket.

Min morfar har blivit inlagd på lassa, han har fått lunginflamation..och han är 84 år så det känns lite trist men han blir bättre förhoppningsvis :D

Imorgon ska jag kanske och tatuera mej om han på hot stuff hade tid..får hoppas! Ska utöka stjärnan och fyllai den.
Och imorgon så ska jag till kiruna och festa lite, om det går nå tåg som passar...ska kolla.

Nä nu ska jag och gubben mysa lite :D känns som om att ja inte har kramat han på flera dagar =( Stina är oxå i stan JIIPPII :D ska ringa henne sen så ska vi fara och ragga på stan.

Nä nu ger jag mig...

Kram //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0