Idag


Idag :D
Fre 28 apr 2006 09:46 (Uppdaterad Fre 28 apr 2006 22:33)
Övrigt, 7 läsare totalt
Hmm, just nu sitter jag och väntar på att petra ska ringa och säga att dom är i röda stugan så at jag kan fara dit och köpa balbiljetter och sånt :D Sen när jag har varit där så ska jag fara till mixx och frova min klänning igen, den var för lång så dom måste fålla upp den. och så måste jag kolla om smyckerna passar ihop med klänningen :D

Idag åker matti tur och retur till göteborg, han ska hjälpa sin bror att köra ner en lastbil. Hoppas bara att han orkar så att han inte somnar vid ratten eller nåt.
Fan jag bill egentligen följa med men jag har inte råd till det, ska fara sen i mitten på maj istället. Ja men iallafall då så ska jag skjusa han till töre sen...hoppas det blir efter 12 nån gång så att linnea kan hänga me :D

fack jag vad jag är trött egentligen men jag har inte roo att sova, får göra det senare... :D

Nä nu ska jag ge mej, typ klä på mej och fika frukost och sånt skit :D kanske borde fara och kolla om pengarna har kommit..hehe det vorde ju ett plus :D

Älskar dej matti :D

kram //Isabelle

*****Uppdaterat*****

Faaaan alltid när vi ska hitta på nåt skoj så kommer det upp nå annat =( Hade ju tänkt fara på raggarklubben och ha as skoj, men men hoppas du får skoj i götet ;D men inte för skoj, hehe...

Hoff, kommer inte kunna sova utan dej juh =( Saaaaaaaaaknar dej

Älskar dej, Puss //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0