Idag är ny dag ;D

Idag är ny dag ;D
Lör 20 aug 2005 10:52
Övrigt, 5 läsare totalt
Jag förstår inte, jag kan inte sova när det är så ljust ute...måste skaffa en rullgardin till min älskling ;D så som vanligt så är jag vaken tidigt och matti sover till typ 1 eller nåt ;D han är så sööööt ;D

Idag är det Lördag, fan va det går fort...måste ju åka hem på måndag eller tisdag, trist men men skolan börjar ju så jag måste.
Ikväll blir det eventuelt fest, tror jag iallafall...jag har som inte så bra peil över det där, jag bara hänger me...hehe ;D

Jag måste få erkänna att min lunar sida är snygg, hehe även om jag är den enda så tycker jag iallafall att den är snygg ;D

Nu ska jag gå på toa och sånt...

Kram //Belle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0