Idag


Idag?!
Tis 18 okt 2005 21:33
Övrigt, 7 läsare totalt
Är detta en bra dag? Nja så där, har inte haft lika ont i magen idag som jag har haft dom andra 6 dagarna...men nu har jag ändå ont, men inte lika!!
fatta irro att jag får komma till läkare först den 31!!! blir galen, jag som har planerat sen urminnes tider att jag skulle åka ner till e-tuna den 28, precis till halloween men nu måste jag stanna här i den här skit hålan och fira...så vi får ju se vad som händer!

Är så grymt jävla kär i min älskling, faaan oxå...att det är så långt emelan!!
Tack min ängel för att du är så snäll, fattar inte att jag får en bil av dig, en hel BIL!! asså jag har ingen aning om vad jag ska kunna ge dej i gengäld?! Vad ger man? jag har då inte råd att köpa en bil till dej...känner mej elak juh =(
Lovar att när du är här uppe så får du ha bilen hur mycket du vill ;D eller ja iallafall när jag absolut inte behöver den...hihi!

Älskar dej min ängel!!
Puss //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0