Imorgon

Imorgon!!!!
Tis 3 okt 2006 19:21
Övrigt, 5 läsare totalt
Hehe ska imorgon på arbetsintervju på hms lager...vart lite sur först, för fan jag har ju suttit här i 3 månader och sökt jobb och nu ringer efter varran!! Men jag tror nog att jag satsar nog på hm eftersom jobber i köket där var ju bara 75% och de på hm är ju heltid! Och bättre betalt gissar jag ;D

Men jag saknar ändå linnea, stina, hannah (nog för att hon inte är i gve utan i usa men jag saknar henne oxå), mamma, pappa, pimu...typ folket bara i gve..känns lite ensamt här, fast jag har ju matti men ändå!! Men de kommer väl nu när man börjar jobba, hoppas jag iallafall...

Igår insåg jag verkligen hur mycket matti betyder för mej...jag började tänka på förra året när jag låg inne på lassa och allt de där jobbiga, och han va fär nästa hela tiden, när jag låg helt svamlig och bort på morfin så låg han och masserade mina fötter och bara va där för mej! eller som efter den första operationen i Kiruna så stod han och väntade på mej, kommer ihåg att jag vaknade i ett töcken och såg han när han pratade med doktorn och dom sa att han skulle åka hem för att han hade suttit där så länge...jag kan inte beskriva hur rörd och hur mycket jag älskar honom i ord!
Jag älskar dej Mattias Öderberg...tack för att du finns i mitt liv!

Ska gå och kolla tv nu och krama om min älskling...

Puss och kram //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0