Imorgon är de...


Imorgon är det Norrland som gäller :D
Ons 21 mar 2007 09:58
Övrigt, 8 läsare totalt







Imorgon lämnar jag e-tuna för ett par veckor, ska bli skönt att få komma hem och leva på mamma och pappa, och slippa laga mat varje dag och dE :D 05.30 åker ekipaget härifrån så jag måste typ upp 20 i 5 och så måste jag göra klart allt idag, fan vad jag kommer vara trött...de oxå, jag kommer vara på arlanda typ 7.00 och mitt flyg går 11.55 men men de är ju arlanda, de finns alltid nåt att göra :D om inte annat så sätter jag väl mej i nåt hörn och sover :D

Hoff vad jag saknar min skrutt...han ringde och väkte mej i morse och ville att jag skulle kolla på datorn nr till en kille på aftonbladet, jaaaaa, så de betyder att han ska ringa dit idag...får ju hoppas att det kommer med i tidningen och de, så att de uppmärksammas av annat folk som jobbar åt bemmaningsföretag!!!

Ja jävlar vad jag är trött..hehe de va sååååå skööönt att sova i en renbäddad säng :D lite trist dock att det fattades en person (matti så klart :D)...

Nä nu ska jag gå och käka frukost och diska =(

Älskar dej min SKRUTT!! hehe...

Kramis på er andra..//Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0