Imorgon


Imorgon ;D
Tis 4 jul 2006 15:11
Övrigt, 11 läsare totalt
Imorgon så börjar vi våran resa ner till Eskilstuna :D med en dodge van och ett hyrsläp...kommer ta tid men men vad kan man annars göra?!

Är nervös, men ändå inte..ska bli så jävla skönt och roligt men jag kommer sakna folket och miljön här uppe, tur då att mamma och pappa bor kvar så att man får komma hit nån gång då och då ;D

Nu är det lite små tomt i mitt rum, känns som om att om jag skulle skrika så skulle de eka eller nåt..hehe ;D

Nåja nu ska jag gå och fixa en eller två till banan kartonger så att jag får ner de sista ;D

Älskar dej mattias ;D ska bli så härligt att bli sambo med dej ;D

KRam //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0