Intressant helg


Intressant helg..
Mån 12 feb 2007 23:15
Övrigt, 7 läsare totalt
Fredagen började jätte bra, vi myste och kollade tv och lite allt möjligt...sen ringer johan och jessi och övertalar oss att komma över till göteborg över natten bra, så på lörda morgon så packade vi bilen full med alla deras saker..
Kom dit och de va fullt hus..hehe nä men ungarna va väl precis som dom va tidigare, högljudda och bråkiga :D Sönda morgon så va de hus i helvete..hehe jessi fick damp och tjejorna satt på rummet i ca 2 timmar sen va dom igång igen :D skoj skoj..eller så inte, men men jag och matti tog bilen och drog till göteborg..huh, de va inte lätt att hitta där...plus att det kör massor med spårvagnar överallt :D men vi överlevde..
På kvällen så åkte vi hem men de vart lite sen så vi kom hem först halv 2 eller nåt, och jag va helt borta..somnade på en gång!

Idag började jag dagen med att sitta på datorn och söka jobb och finsjustera mitt cv..måste ju som sagt ha sökt minst 5 jobb till på torsdag..lite press, hehe neee...
Sen fick vi främmande och sånt..
På kvällen satte jag matti i en stol mitt i rummet och började klippa hej villt i hans hår..hehe de va roligt att leka frisör :D men iallafall...sen åkte rakapparaten igång, och nu är hans huve som en liten igelkott..eller mindre..fniss på långt håll så ser de ut som att han är hel flint, men de är liiiiite hår där, typ 3 milli :D Men de va inte meningen att det skulle bli så kort men vi fick inte med oss en sån där mojäng som man sätter avståndet med, men de vart snyggt :D

Nä nu ska jag kolla vidare på internet sen ska jag lägga mej i sängen och kolla film :D

Snart alla härtans dag :D galet mysigt..hehe...

Älskar dej matti
hejsvejjs //ISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0