Ja jävlar säger ja bara

Ja jävlar säger ja bara...
Mån 6 nov 2006 14:12
Nöje & Fest, 13 läsare totalt
Roooolig helt kan jag ju bara säga...men lite små sliten oxå..hehe...

Ja vart börjar jag, i fredas så började jag och stina dan med att röra(anledningen jag inte säger träna är för att vi typ cyklade bara) oss lite ;D Sen va de systemet och hämta freppe som gällde...sen började vi drick lite smått hemma i kullen. Efter att vi (jag och stina) spökat ut oss så drog vi på en fest i gve, där va de ju roligt folk..hehehehe, men vi va inte så länge där utan jag, matti och freppe drog upp på björnis och där va de folk som saaaaatans..men skoj va de. Taxisarna va lite sega men de är ju gve vad kan man begära?!

På lörda vaknade man och va liiite seg men de gick iallafall...och efter lite om och men så fick vi upp matti och drog på berget och käkade sen drog vi till kiruna och korkade upp flaskan nästan på en gång..hehe, sen bar de av till stina och dee va skoj att festa hos henne för en gång skull ;D Sen drog jag, matti och stina på olarys och dansade gärnet..hehe de va fan skoj, sen när domstängde så gick vi på cafreys en snabbis sen gick vi till statoil och hem ;D

Så ja helgen har varit rolig men otroligt sliten, hehe...va så full båda dagarna när jag kom hem att jag knappt minns att jag lagt mej ;D

Och nu sitter jag och väntar på att matti ska komma hem så att vi får dra tillbaks te gve, vi kom fram till att de blir billigare för oss att leva på mamma och pappa än att vi åker hem nu och får käka nudlar resten va månaden ;D men vi åker säkert i slutet på veckan, men va fan..man lever ju bara en gång ;D

Ja men nu vet ni de iallafall...nu ska jag gå och konka ner mina väskor och kolla så att jag inte har glömt nåt ;D

Puss //Isabelle

ps. Jag Älskar mattias ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0