Ja nu gäller de

ja nu gäller de...
Tis 27 jun 2006 22:48
Övrigt, 11 läsare totalt
Nästa vecka på tosdag så flyttar vi, då kommer jag bli sambo med min älskling...länktar såååå.

Har hållt på att pack ner sägkläder och gardiner och lite kläder och sånt idag ;D Måsta fixa banankartongerna från denice imorgon så att jag får pack ner grejer oxå ;D

Imorgon så ska vi fara och äta och säga adjö till våran favvo flicka från USA..är bara rädd för att jag kommer börja gråta..men det är smällar man får ta. Hur ofta träffar men en tjej som kommer ifrån USA och lär känna henne så pass att man kommer böla ihjäl sig när hon åker hem igen...nåja men man får väl hälsa på henne nån gång kanske ;D när man blir miljonär..

Matti är och jobbar natt i kvarnanarna på Aitik...trist att sova ensam men han får ju ihop pengar iallafall..men än vad jag gör iallafall...fan måste skaffa jobb fort när vi kommer ner, fast på konsum eller nåt. har ju lite kassa vana och så.

Hojja kommer sakna norrbotten, kanske inte så mycket just under sommaren men till hösten kommer det kännas konstigt att stanna kvar där nere =( men jag ångrar INGET!!

Nä nu ska jag gå och fika lite och kolla tv...

Älskar dej matti..

Kram //PantyHow ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0