Jaaaa


Jaaaaa
Lör 29 jul 2006 21:07
Övrigt, 20 läsare totalt
Imorgon kommer du hem!! är typ skit glad..har saknat som fan, känns som att det är flera månader sist jag sett dej!!
Love you...

Ja min visit hem vart ju inte som jag hade tänkt mig...vart så CP besviken på en person men jag tänkte de löste sig men nej, har inte hört av personen fören en vecka senare!!! EN VECKA SENARE!!!!!!! Jävlar va hon måste varit full..för jag sa att hon skulle ringa när hon nycktrat till...men men skit i de...klarar mej iallafall..

På fredag är det begravning i Gävle, mamma tycker att jag ska åka för att reprecentera mamma och pappa men jag vet inte om jag klarar av att gå på en begravning....
får se oxå om matti kan följa med...

Snart kommer stina (kanske säger hon men hon SKA) kommer bli roligt, då ska vi på gå korgen i E-tuna oxå...hann ju aldrig förra gången! Söta kissar hade hon oxå ;D

Vill ha Jobb nuuuuu...har sökt lite jobb och så ska jag skicka en ansökan på måndag..så vi får ju hålla tummarna...

Nä nu ska jag kolla tv!

Hejs hejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0