Jaahaa

Jaahaa ;D
Tis 6 jun 2006 02:07
Övrigt, 9 läsare totalt
Idag var jag och hämtade hem min klänning som jag har hyrt från mixx, typ hjälp nu är allt så verkligt..läskigtsom fan, men ändå svin roligt ;D

På freda är de student oxå, skööönt..sen är de inte skola nå mer men jag kommer sakna att ha något att göra varje dag och allt som har med skolan och göra, förutom pluggandet.

I helg så har mattis kompis freppe bott här ;D så i fredas så var vi på nex och cb och galnade oss ;D hehe eller ja men vi hade skoj som fan, mycket folk var de ute oxå.I lördas så kände jag att det kommer bli så mycket eftersom jag ska dricka på onsdag och fredag så jag körde bil istället men matti och freppe for på cb och nex igen ;D Slösade pengar som vanligt gjorde dom ;D

Nu sitter jag här och bara umgås med min älskling, jag kan inte förstå att jag har sån tur som får vara med en kille som är så underbar och snäll som min matti!!

Älskar dej och det ska bli så härligt att flytta ihop med dej!!

Puss och kram //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0