Jadu skit skoj

Jadu, skit skoj ;D
Lör 28 jan 2006 13:39
Övrigt, 15 läsare totalt
Hade fan den roligaste kvällen på länge...träffade skit mycket folk ;D Och alla var vänliga till min förvåning utom en men det förvånande inte mej ett skit ;D
Var till finland igår, handlade JÄTTE många Minttu ;D och lite annat smått och gott ;D

sen började vi dricka hemma hos mej sen fixade vi skjus till killkan vid 23 tiden och så va vi där tills 2 och vid det laget så var jag så jävla ledsen och förbannad att vi åkte hem direkt! Orsak?? En nöthjärna som snackade skit om mej när jag stod ca 2 m ifrån ;D inte sååå skoj...hällst inte när alla i bordet vände sig om och glodde som om att jag vorde dagens jävla freek!
Ps. Hon tyckte att jag var så ful och sånt..
Men jah, va fan fotomodell är man väl inte men ful kan jag vän inte hålla med om??!!
Nåja, nog snackat om det..jag hoppas och tror att hon nu vet vad jag tycker om henne och sånt..

Idag ska jag väl ta det lungt ;D
ska eventuellt på Nex om jag ids :D
Pyss och kram //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0