Jag är såååå kär


Jag är sååå kär ;D
Sön 7 aug 2005 14:49
Övrigt, 12 läsare totalt
Fan det finns ingen underbarare än min älskling, vadskulle jag göra utan dej?!
Stackarn som har chaffat hela natten, nu ligger du och sover...du är så jävla vacker när du sover ;D

Jag vill inte åka hem ensam idag men jag förstår att du måste stanna hemma och fixa grejjer, älskar dej iallafall så enomt mycket ;D

Nu har jag bara sista veckan kvar på det dära skit jobbet ;D men dom jag har jobbat med är ju trevliga iallafall men att klippa gräs är ju inte allt för roligt ;D Sen ska jag åka ner till ekskilstuna med min älskling och komma hem sen när skolan börjar...fast man vet ju aldrig hur det blir, det är lite svårt att planera långt ;D

Jag vet inte hur jag ska kunna förklara för dej hur mycket jag älskar dej, det är svårt. Men jag hoppas att du förstår iallafall att du betyder så oerhört mycker för mej!!

nu ska jag gå och väcka dej för typ 10 gången idag...

Pussar och kramar i massor //din Isabelle ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0