Jaha

Jaha...
Fre 29 dec 2006 17:58
Övrigt, 5 läsare totalt
Nu har julen paserat och snart kommer nyår..:D Firade jul i kainulasjärvi med mamma, pappa, mommo, moffa och min älskling :D och så lill vovvingen så klart ;D De va mysigt, käkade gott och kollade kalle anka så klart :D sen va de julklappsöppningen och den va lyckad minst sagt ;D Fick ett gäng med roliga saker och jag hoppas att alla var nöjda med de dom fick av mej ;D

Sen på juldan så fick vi åka hem i iiiil fart med mamma som fick åka på akutendär dom konstaterade att hon hade njussten (igen) ;D
Sen så va de festa som gällde, jag och matti hade en väligt lugn förkväll hemma i kulen innan vi fixade skjus till olarys ;D men de va så lite folk där så vi drog hem efter 2 timmar :D
Den natten tog matti sönder TOA dörren i kullen...heheheheheh han svimmande och ramlade mot den så den har en liten spricka i mitten ;D

Nu sitter vi i kiruna och tar de lugnt...Ska käka lite sen ska vi fara på stan och hälsa på hos folk sen så blir de en lugnt hemma kväll med film ;D eller ja man vet ju aldrig vad dom händer...

Men jag hoppas att alla har haft en jätte bra jul och att alla har fått många julklappar, hehe :D

Men nu ska jag gå...

Älskar dej matti..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0