Jej

Jej ;D
Lör 3 dec 2005 22:52
Övrigt, 5 läsare totalt
Saaaknar dej din skit..hehe nä men jag vet att du inte är där med flit..du hade stannat om du hade vetat men men så kan de gå.
Älskar dej och julen med dej kommer bli den bästa...ska laga god mat till dej och mysa ;D
Det går inte en dag utan att jag funderar på hur det kommer att bli när vi flyttar ihop...visst ska man vara realistisk så vet jag ju att vi kommer bråka och så..men vem gör inte de? men jag tror att det kommer gå hur bra som hällst..bara vi får ha vårat eget lille hörn och så ;D
Idag tex. så tänkte jag på hur det kommer vara när jag kokar kaffe till dej på morgonen...hehe jaaaaaa jag är fjantig men jag länktar så!!

Happ, imorgon så ska jag fara på lassa på kvällen, ska ju operas på månda =( läskigt men det måste göras...känner mej lite lessen för ingen kan vara där när jag vaknar upp, kommer kännas ensamt..
Men om allt går bra så kommer jag vara hemma på tisdag eftermiddag..om mamm har hunnit komma hem..fast iof då ringer jag till nån annan och ber om skjus ;D
Hoppas att det funkar med titthåls..då får jag bara små prickar...men om blåsan sitter fast så måste dom öppna upp och då kommer jag få ett ärr =( men han på lassa sa att 9 ½ gång av 10 så går det bra..så man får ju hoppas ;D

Nä nu orkar jag inte skriva mer :D
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0