Jobb och liteannat


Jobb och lite annat
Tis 14 okt 2008 22:21
Övrigt, 6 läsare totalt
Jag vill ha ett jobb, eller så vill jag vinna massa miljoner på lotto...jag blir knäpp på de här när man alltid är fattig, vill inte leva på matti hela tiden. Nåja, de kommer väl snart ;D

Matti jobbar natt igen, de är skönt för då är han hemma hela dagarna men de är trist att inte få sova med han. Men de ger ju mer pengar i fickan ;D
Jag funderar på att sälja av lite saker så jag kan bidra med lite pengar hemma...

Har fixat matlista till nästa vecka den 24, så vi inte behöver handla mer än mjölk och pålägg typ, ska baka bröd imorgon...skulle ha gjort de tidigare men jag har inte orkat, får piska mej imorgon!!

Nä nu har jag skrivit lite här men jag skriver nästan dagligen på bellebest.blogg.se så kolla där istället ;D

Älskar dej Matti

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0