JOBB

JOBB!!
Tors 5 okt 2006 22:37 (Uppdaterad Tors 5 okt 2006 22:39)
Övrigt, 8 läsare totalt
Hehe, så...nu var man tillfälligt anställd på H&Ms lager :D men 17600 i månadslön..de känns fan bra, har typ lika bra lön som min mamma och hon har jobbar i typ 30 år..hehehe ;D

Är så jävla trött, sist jag har stigit upp innan 9 är typ första gången jag åkte upp till mamma och pappa när matti va i göteborg och de är typ 2 månader sen och de va en morgon, innan de va nog typ i skolan..hehe så man är typ helt sluuut..är så jävla morgon trött, därför vill jag igentligen inte jobba ;D

Min mamma fyller år idag, och hon är ute i skogen och springer och myser med pappa och pillimooo ;D fniss...
Saknar min tokvovve...och snön av nån konstig anledning..hehe....

Nä men nu ska jag gå och lägga mej under täcket med huvudet på kudden och armen runt min Älskade älskling....

Jag Älskar Dej Matti...

Kramis //Isa antsälld nr 746 ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0