Kärlek

Kärlek <3
Sön 13 apr 2008 22:33
Övrigt, 13 läsare totalt
Hej.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inte skivit nå vettigt på bloggen på ett tag.
Jag är rastlös och less på att inte ha nått att göra, och nu jobbar matti natt oxå...tråkigt att sova ensam =/
Jag älskar matti mer än jag kan förklara i ord, utan han vore jag inget...och då menar jag inte att "ooo fan jag kan inte så nå bättre än matti så då är de lika att stanna med han" utan snarare att jag inte känner mej hel utan han, han äger mitt hjärta <3
Jag älskar att vara med matti, att sova, kolla tv, lagat mat, städa, allt möjligt med han...de är vi helt enkelt.
De har vi pratat lite om här om varför det vart vi, asså allt gick så fort men de kanske va så att de ska vara vi, de är bara så...

Nu börjar de gå mot vår tider uppe i norrland så nu måste vi bestämma gravsten till mamma, i slutet på maj så är tjälen ur marken så då sätter dom på plats...
Jag saknar mamma, ibland är det extra svårt...men jag kämpar men jag saknar någon som jag kan prata med...

Nåja nu ska jag kolla på tv och surfa runt på nätet tills jag blir trött och ska gå och lägga mej....

Kärlek är de bästa som finns....
kram //Isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0