Kärlek

Kärlek + Sex = Total Lycka
Tis 19 aug 2008 23:18
Övrigt, 9 läsare totalt
Jag vore fan inget utan matti, han är min sol på himlen, jag är vilse i mörkret utan han.
Jag känner mej helt, ja hur ska man säga, jag saknar min man ;D hehe...han bara jobbar och vi har fullt hus här så jag får ingen lugnt stund med han, inte ens en ordentlig kram ;/

Imorgon blir de en tripp till arlanda, ska hämta freddan och anna, så de blir verkligen fullt hus eftersom linnea redan är här oxå. Hon ska sova blevi mej på golvet, tur att matti jobbar natt, haha ;D Får se hur de kommer gå att köra i stockholm utan matti, jag kommer väl på nå skummt ställe.

Nää nu orkar ja inte skriva nå mer, ska kolla sex and the city och tänka på min as snygge kille som är på jobbet.

Peace and Love //Lilla Belle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0