Kärlek


Kärlek <3
Fre 27 feb 21:04
Övrigt, 6 läsare totalt
Jag vet inte vad jag ska skriva här, asså jag skriver ju på min blogg som sagt men de känns så dumt när jag inte skriver här på ett tag ;D
Jag har kommit in på en Lastbilsförare utbildning, så till sommaren kommer jag jobba på ett åkeri (hoppas hoppas)...

Just nu är jag super förkyld men de börjar faktist bli lite bättre, har vilat typ i en veckas tid, förutom när jag varit på ETT (där jag går utbildningen)...matti har åkt till göteborg för att hjälpa hans bror att flytta men jag kände att jag vill bli frisk så man orkade med nästa vecka så jag är ensam hemma =(

Dom sista dagarna har jag tänkt på mamma så otroligt mycket, allt är så konstigt när de går så fort med allt, och jag saknar mammas tips och allt...

Älskar dej <3
bellebest.blogg.se
mammasmumma.pixbox.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0