Kärlek


Kärlek.
Lör 5 nov 2005 12:00
Övrigt, 8 läsare totalt
Det är allt det handlar om, Livet alltså...att kunna älska.
Jag är så jävla lycklig, kan inte förstå att jag kan ha sån tur som får vara med en sån genomgod ängel som min matti. Sitter och funderar på sommaren som varit, på allt vi gjort, all skit som hänt.
Men jag måste bara få säga, allt skit som hänt i sommar har helt varit värt de, jag får ju vara med den jag älskar nu.

Är nere i Eskilstuna nu, har vaknat tidigt som vanligt när jag sover i ett rum som är så ljust..men det gör inte mej nåt, får ju sitta och kolla på min kille som sover ;D du är så jävla snygg.

Jag hoppas ni alla där ute att ni förstår att jag är så grymt lycklig, men det var aldrig min mening att såra. Jag följde/följer mitt Hjärta.

Fan jag är hungrig hela tiden, min magsäck har blivit så liten sen då jag fastade en vecka så om jag äter en macka så blir jag propp mätt och sen typ 1 timme senare så är jag svin hungrig igen, jobbigt.

Nä nu ska jag ge mej..
Ha det bra allihopa
Kram //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0