Lastbilstrucker vill jag vara *nananana*

Hehe, jag vill fan köra lastbil idag, tralalalala ;D

Haha Tratten loggade in på msn nyss och frågade vad jag gjorde uppe nu, haha, jag sa bara att jag kollar tv att jag ska lägga mej snart...hehe han börja skriva att han skulle och jobba kl 5 och att han skulle på statoil och ta frulle, hehe då skrev jag, va reda, de är ju flera timmar kvar, hahahahahaha då kollade han på kl och skrev, faaan är kl bara halv 1 då ska jag lägga mej igen, natti typ
Hahahaha jag höll på att pissa på mej jag skrattade så mycket....

Nä men nu ska jag gå på toan och tvätta tatueringen och borsta tänderna, sen blir de sängen med min booook ;D

Älskar dej min snygging, sista natten sen blir de semster ;D

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0