lite annat än bara sorg


lite annat än bara sorg...
Mån 17 sep 2007 15:14 (Uppdaterad Ons 19 sep 2007 19:52)
Övrigt, 25 läsare totalt
Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den
i telefonboken som ligger som det numret som står här:

17. Eva Ö Mob
40. Linnea A Mob
37. Linda A Hem
36. Lilja Ö Mob
48. Marcus R Mob
35. Lasse M Mob
24. Jenny E Mob
49. Martina E Mob
01. Aaa Hem
54. Moster Mob
21. Hannah Mob o Hem USA

Har du pussat nummer 1:
Aaa, de är ju hem till mej och min darling.


Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36:
På nyår när vi drack champange mitt på stan på tolvslaget


När ska du träffa nummer 48:
Hmm, kanske på klassträffen eller tidigare, ingen aning


Är nummer 54 söt:
Ja den sötaste....


Vad var ditt första intryck av nummer 35:
Trevlig och glad prick


Hur träffade du nummer 17:
Hon är min morbrors fru så ja, de vore ju konstigt om jag inte hade träffat henne


Gillar du nummer 21:
Jaaaa, jag önskar bara att jag hade fått träffa henne igen!!


Har du träffat nummer 40 den senaste månaden:
Jess, senast igår när vi va och tog en fika efter att hon slutat skolan :D


När såg du nummer 1 sist:
I söndas när jag skjusade matti till flyget ='(


Har du varit i nummer 49 hus:
Nä jag tror inte att jag har de, men jag har varit utanför...


När är nästa gång du ska träffa nummer 24:
Jag vet inte, kanske i helg vi får se..


Är du nära vän med nummer 37:
Ja de är ju min "storasyrra" juh...


Har du gått på bio med nummer 40:
Jao ett par gånger har det ju blivit..haha


Skulle du kunna gå ut med nummer 1:
ooo ja, helt klart..snyggaste killen i stan ;D


Vad pratar du och nummer 54 oftast om:
På sista tiden har det varit mycket prat om begravningar och skit =(


Känner du nummer 48:
Jess, har gått 3 år på gymnasiet med honom så lite borde jag väl känna han ;D


Skulle du kunna ge nummer 21 en kram:
Ja jag skulle ge henne jätte många kramar om hon vore här!!


Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54:
Ja de är väl ingen vänskap alls eftersom dom inte känner varran


Hur länge har du känt nummer 35:
Hehe jadu, ingen aning, han har väl typ alltid varit pappas kompis...jag och hans son lekte på golvet när vi va bebisar så...


Har nummer 17 ett förhållande:
Jaaaa...haha med min morbror så klart :D



Har du velat slå 40 i ansiktet:
Några gånger när hon varit elak mot mej eller när hon gör mej irro på bio *asg*



Hur träffade du nummer 35:
Ja som sagt, har legat på golvet och lekt med hans son när vi va bebisar så de är väl då typ :D

Kommentarer
Postat av: julia

skulle bli glad om du lämnade en kommentar i min blogg! :) kram

2009-06-03 @ 01:01:56
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0