Livet är allt sjukt

Livet är allt sjukt...
Sön 2 mar 2008 18:19
Övrigt, 11 läsare totalt
Allt jag ville va att livet skille bli bra för engång skull men så blir allt bara pannkaka...
Nu när vi har flyttat så skulle ju mamma och pappa få njuta av att vara på två men så dör mamma och nu är pappa hemma i kullen ensam istället...allt är så jobbigt?!
Vad ska jag göra, flytta upp och jag och matti får typ jobb på lk och sånt eller ska vi hoppas att papap klara sig och vi bor kvar och försöker få jobb och sånt..
Alla gnäller ju att, ja eftersom vi inte har jobb så kan vi ju lika gärna flytta upp igen. Men de är ju bara de att de är ju ganska så svårt att få lägenhet i gve så vart ska v flytta då?
Nä vi blir här ett tag till iallafall sen får man väl se...får jag absolut inge jobb så får jag väl börja plugga, men jag förstår varför jag inte får jobb, sist jag har gjort nåt är i oktober 06 då jag jobbade en månad och innan de gick jag skola så jag har ju inge erfarenhet. men men nångång borde jag väl få nåt....
Har legat och gråtigt igår och mått piss..men men man måste väl få känna så ibland. Men jag blir så arg, jag får inge hjälp nånstans i från, fan vi får ju inte ens soc bidrag heller..sen känns de som att jag bara är utanför, mommo gnäller att de är så synd om pappa men jag då?!
Men min pappa är som han är, men han är ändå min pappa, han är de enda som finns kvar av min familj, tänk att vi hade kunnat vara en stor familj på 6 st, och nu är vi bara två kvar =( SJUKT!!
Nöä nu ska jag nte skirva nå mer, jag ser att de är typ 1000 stavfel men jag orkar inte gå igenom texten...är så slut idag...

Älskar dej Mattias, utan dej är jag inget, jag kan med garanti säga att jag inte hade suttit här om de inte vore för dej.
Älskar dej lillsyrran linnea, vi kanske inte pratar med varran varje dag och sånt men jag vet vart jag har dej och jag hoppas att du vet att jag kommer alltid finnas här för dej.
Tack till er andra för erat otroliga stöd, ett stort tack till Denice, du är min snygging!!

Kramis...Isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0