Livet

Livet...
Tors 19 jun 2008 12:08
Övrigt, 7 läsare totalt
...är en gåta.

Varför skulle våran familj drabbas av så jävla mycket skit?
Varför kunde inte vi får leva lyckliga resten av våra liv och dö av ålder och inte sjukdommar?

Precis när jag kommer in i mitt vuxna liv och blir mer kompis än mor och dotter med mamma så dör hon, hon lämna mej ensam...

Vissa dagar känner jag bara för att lägga mej ner på gatan och dö, men andra dagar känns det bättre men mamam finns i mina tankar hela tiden. När jag städar så tänker jag "fan hur va de nu mamma brukade göra" eller när jag kör bil så tänker jag på hur mycket mamma älskade att köra bil eller när jag lagar mat, allt jag kan har jag lärt mej från min mamma...

Mammas Gravsten borde komma typ nästa vecka eller nåt men jag hinner inte se den den här gången, får komma upp i juli eller så...

Älskar dej mamma, jag försöker ta hand om pappa men du vet hur han är ;D

Saknar dej min älskade matti...snart kommer jag hem!!

kram //Isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0