Lördagen vart...

Lördagen vart händelserik!!
Mån 21 maj 2007 12:58
Övrigt, 9 läsare totalt
Vaknade på morgonen av att min kusin ringde och sjöng för mej kl 9 på morgonen :D sen fortsatte det att ringa med jämna mellanrum under hela kvällen :D God smörgås tårta hade jag oxå :D

Nåja på kvällen började vi dricka iallafall...jag, matti, freppe och todde..fick skjus på stan av tomas och cissi :D Vi hamnade på time out, på ute serveringen hela kvällen..sen vid halv 2 så fick vi tag i en taxi men freppe och todde ville inte åka hem så de vart bara jag och matti..sen när jag bäddat ner mej och ligger och väntar på matti som ligger i badet så ringer mattis telefon och det är freppe som ringer helt förtvivlad och säger att han har åkt med nattbussen ut i skogen nåstans och att han blivit misshandlad...
Tänkte ju först att han skojjade men de gjorde han inte..efter ett tag kom de fram att han hade satt sig på bussen som skulle gå ut mot skiftinge men glömt att hoppa av i skiftinge och åkt ändå ut till sundbyholm som ligger ca 1 mil ut i skogen..
Han fick som tur var lift med en taxi in till skiftinge, och gratis fick han oxå åka. När vi inte fick tag i nån som kunde skjusa oss till akuten så ringde vi 112..polisen kom och gjorde en anmälan och fotade och grejjade, sen fick vi skjus in till akuten..låg där till 6 på morgonen innan vi vart hemskickade för att läkaren var upptagen flera timmar till..så vi åkte hem sov till 8 sen åkte han till akuten och matti till tåget för han flög hem och jag låg hemma och fixade skjus åt freppe hem från akuten..Allt gick bra, asså han hade bara ytliga skador så att säga...men de är ju helt jävla sjukt..

Saknar dej Mattias

Kramis //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0