Massa skit


Massa skit ;D hehe
Ons 22 okt 2008 21:22
Övrigt, 10 läsare totalt
Vad heter du?
Isabelle Pantzare
I mellannamn då?
Evelina
Vart bor du?
Eskilstuna
Trivs du där?
Japp ;D
Brukar du läsa horoskop?
Nja, ibland...
Har du körkort?
Jo, så klart...
Äger du några conversskor?
Nej de gör jag inte..
Favoritdjur?
Hundar
Vad spenderar du mest pengar på?
Kläder och mat
Festar du?
De händer väl nån gång då och då
Sprit, vin, cider eller öl?
Cider och sprit
Brukar du bli för full?
Njae men det händer väl några få gånger
Antal kudda i sängen?
4 st, 2 var
Kan du baka bullar?
Ja de kan jag säker om jag orkar, hehe
McDonald's eller Burger King?
Burger King, men de är jätte länge sen för vi har inte de här...
Är du allergisk mot något?
Nej
Äger du ett busskort?
Nej
Dricker du blå, röd, eller grön mjölk?
Grön (mellan)
Vad åt du till frukost?
Macka med skinka och ost och ett glas mjölk ;D
Hur ser du ut idag?
Go Pink tshirt, gråa mjukisbrallor och risigt hår som vanligT ;D
Har du haft sex idag?
Nej, har inte haft tid, hehe
Nästa mål i ditt liv?
Få ett jobb
Vad såg du på tvn senast?
Family Guy
Hur svarar du i mobilen?
"Hallå" eller "Ja de är Isabelle"
Vem ringde dig senast?
Matti
Vad sa den du ringde?
Kommer inte ihåg
Antal timmar sömn inatt?
midnatt fram till 8, så 8 timmar...
Sov du ensam?
Ja, för matti jobbar natt :(
Vad innehåller din favoritmacka?
Smör, orientdressing, skinka, ost, gurka (mums)


Senaste person som

Sov i din säng
Matti och jag så klart..
Såg dig gråta:
Matti
Fick dig att gråta:
Saknaden av mamma, eller så va de matti ;D
Du delade en drink med:
Öööhhh, Linnea kanske?
Du gick på bio med:
Oj, hmm...matti eller linnea eller kanske både och..de är ett tag sen iallafall
Du gick på stan med:
Matti
Skällde på dig:
Pappa, haha fast mest på skoj men men...
Skickade ett mail till dig:
Denice Frääääki ;D

Har du någonsin
Sagt "jag älskar dig" och menat det?
Ja säger varje dag åt min sambo ;D
Bråkat med ditt husdjur?
Ja, de händer väl varje gång jag är upp, bångstyrig finskspets..
Drömt något helt galet och så har det hänt dej nästa dag?
Kanske inte just nästa dag men de händer ibland att jag känner "oj de här känner jag igen"

Saker
Tar du droger?

Nej!!!!!!!
Dricker du?
Ja de är ju klart, men ibland blir de en drink då och då...
Vem är din bästa vän?
Matti, Linnea (mamma)
Vad är du mest rädd för?
Att jag ska bli överfallen, spindlar, döden m.m
Vilka kläder sover du i?
Ett par Tjej kallingar ;D hehe
Var vill du gifta dig?
I Norrland eller på ett fint ute ställe...
Vad hatar du verkligen?
Smärta, fast då vet man att man lever men hmmm...människor som inte kan visa respekt..
Har du varit kär?
Ja, jag är alltid kär <3
Har du ett jobb?
Nop, vill ha ett snaaart ;D
Gillar du att ha folk omkring dig?
Ja, på ett jobb är de bra men hemma är de jobbigt om de är folk hela tiden
Är du ett hälsofreak?
Fniss, nop men jag hade velat vara ;D

Stuff
Har du någonsin varit kär i nån du inte haft en chans på?

Ja, de är väl klart man har haft olycklig kärlek...
Är du ensam nu?
Nä, matti är hemma ännu i en timme till...
Några piercings/tatueringar?
3 tatueringar
Låtar som ofta fastnar i ditt huvud?
I feel safe in NY city med AC/DC, fastnar alltid..
Vill du gifta dig?
Ja, när jag är mogen
Vill du ha barn?
Ja de är samma som giftemål, när jag är mogen för de...

Favorit
Rum i huset?

Sovrummet, älskar att sova...
Typ av musik?
Sån som man kan sjunga med till ;D hehe
Månad?
Dec (Jul) eller Maj (fyller år då ;D)

De senaste 48 timmarna, har du
Gråtit?

Nej, faktist inte...
Köpt någonting?
Japp, mini shopping runda idaG ;D
Varit sjuk?
3 veckor sen..
Sagt "jag älskar dig"?
Japp ;D flera gånger
Velat säga till någon att du älskar den?
Jo...
Träffat en ny person?
Nja..hehe
Saknat någon?
Varje sekund hela tiden
Kramat någon?
Japp..
Kysst någon?
Jepp

Senaste
Låt du hörde:

All sommer long med Kid Rock
Film du såg:
I hennes skor tror jag
Drink du köpte:
Oj, de är ett och ett halvt år sen jag va på krogen så de har jag glömt...
Sak du stal:
Hmm en penna från KFG, hehe
Mat du åt:
Pizza
Gången du åt en 7-elven-korv?
Aldrig handlat där ens en gång
Människa du slog?
Hmm, vet inte men jag har väl råkat slå till matti nån gång..
Senaste stora bussresan
I sommras när jag åkte från kiruna till gällivare
Senaste långa telefonsamtal:
När jag pratade med linda förra veckan...
Senaste dusch:
För en halv timme sen ;D
Senaste irritationen:
Inatt...hoppas jag sover bätte i natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0