Men åååå

Men åååå
Mån 17 jul 2006 21:20
Övrigt, 10 läsare totalt
Saknar ju dej min snygging...

Hehe har inskaffat oss en ljusblå stylad 240 ;D coolt som fan..*fniss*

Sitter här just nu och bara funderar på vad jag ska göra, och på vart jag ska söka jobb, måste fan gå imorgon och fråga på några ställen!!! Jobbigt för jag vet inte vad man ska säga eller nåt..men men man lär väl sig efter några gånger ;D lite nervöst bara, helst när man är ensam hemma...
Min kusin ska komma imorgon oxå, har aldrig träffat henne men det går säkert skit bra ;D

Får se vad man hittar på i slutet på veckan, kanske far till matti i göteborg...om jag ids, fan måste ju sova i en husvagn 1 mil utanför götet så jag vet inte riktigt vad jag skulle ha gjort där...

Nä nu ska jag sluta skriva och kanske kolla film eller nåt...

Älskar dej Mattias Öderberg...//Din sambo Isabelle ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0