Min vecka

Min vecka + lite till...
Sön 31 aug 2008 22:40
Övrigt, 6 läsare totalt
Då satt man ensam hemma igen, fan jag hatar när matti jobbar natt, helst när han börja kl 20 redan på sönda kvällar. De är så jävla tråkigt att gå och lägga sig ensam...

På tisdag ska jag på nå informationsmöte på KFG (tror jag att de heter), de är typ nå kursgrejs, eller asså när jag går där så kan jag få typ en mentor som ska hjälpa mej att få jobb eller utbilning eller nåt sånt. Få se om jag hittar dit, men är ju inte så hajj på alla gator och sånt, hade hellre velat gå på af men ja, jag vet inte vad de vart me de.

På freda så kommer Freppe, han "mellanlandar" här, haha han ska åka vidare upp till kiruna på sönda. Få se vad man ska hitta på, en sak är väl nästan skriven i stjärnorna, American Pizza ;D Han ville väl att vi skulle dricka på freda så vi får se, är kanske nykter och kör, men man kan ju fara på krogen iallafall, kan ju låssas vara full :D

Jag satt och kollade miami ink där en tjej kom in med sin mamma vid midnatt innan hennes 18 års dag och gjorde en liten tatuering och dom pratade om att "jag kommer alltid komma ihåg att den första vad jag med mamma" och sånna saker, de fick mej att börja tänka på när jag gjorde den i ögat, jag kommer alltid komma ihåg mamma för de och för att hon va så cool att jag fick en tatuering i födelsedagspresent när jag va 16 ;D sen var man hockt, haha...är så jävla sugen nu på att fara och beställa tid till att gadda mej. Pratade med Annette om de oxå, så vi får se sen när man har lite mer penkis än nu ;D

Nä nu ska jag fortsätta zappa på tv och sen lägga mej i sängen (ensam) och läsa.

Älskar dej Matti
Tänker på dej varje dag mamma
Saknar dej Pappa

Kram på er andra ;D
//IsabellE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0